Followers

Tuesday, November 1, 2011

AKU MASIH DI SINI........

 1.11.11


Assalamualaikum...


Kesihatan kembali pulih biarpun batuk masih keras.........
Selsema belum baik......badan masih lemah...
Semangat berblog entah kemana...


Dah lama tak demam.......bila diserang demam memang teruk betul.....sakit orang tua memang susah nak baik.
Terima kasih buat teman-teman blogger yang sudi mendoakan agar mummy sihat. Sesungguhnya doa memberikan kekuatan kepada orang yang lemah, membuatkan orang yang tidak percaya menjadi percaya dan memberikan keberanian kepada orang yang dalam ketakutan....Itulah kekuatan doa.


Hari-hari yang terkebelakang,  banyak betul agenda dan rutin kehidupan yang mummy nak kongsikan.


Kenangan manis berkursus bersama kawan-kawan sealiran. Seronok juga kerana dah lama tak jumpa..masing-masing sibuk dengan rutin kerja....



Bila beraktiviti dalam kursus, orang tua mulalah berhati muda.......




Jangan lupa lirik.........ha..ha...ha..(gambar kurang memuaskan....jangan betulkan lappy anda..ahaks)


Bukannya nyanyi sorang-sorang.....bukannya berani sangat naik pentas.....




Kumpulan mummy menang persembahan..tengoklah sape yang nyanyi....ahaks....


Selepas kursus buat-buat sibuk dengan urusan nak beli kenderaan untuk transport puteri mummy  ke kampusnya....
Kenderaan kecil pun jadilah asalkan senang untuk dia berulang-alik.....



 puteri mummy......kalau depan kamera memang tak kering dengan gaya

 tak pernah kurang dengan senyuman

 putera mummy yang berbaju belang purple tu........menenggek dekat kenderaan baru kekandanya....... jelesla tu....

Tak kurang juga dengan tempahan yang tak menang tangan hinggakan ada yang terpaksa mummy tolak kerana kesihatan yang kurang memuaskan semenjak dua menjak ni  yang membataskan pergerakan......


Cupcakes yang sentiasa mendapat sambutan






dan......kek coklat mendapat tempahan yang tak menang tangan.....


 
 
Semua tu adalah rezeki.........alhamdulillah..
 
Hai sang punai,  kita kebasahan lagi hari ni....hujan tak berhenti-henti...........Tengkujuhlah sudah kita di sini......
 
 
ARIZAKIAH
 

18 comments:

nyanyisunyi said...

seronok pulak baca entry akak ni..tenguk kek2 tu wahhhhhhh..bestnya...kalau dekat boleh gak tempah kan..

Kakzakie said...

Mana nak tumpah kuah mummy kalau tidak ke anak mummy sendiri hihi... Tahniah menang. Kalau ada komposer masa itu sah-sah kena panggil buat recording hihi....

Arizakiah said...

Nyanyisunyi,
Kalau datang kota bharu singgahlah rumah akak....boleh akak buatkan kek coklat untuk nyanyisunyi...hilang kempunan..ahaks..

Arizakiah said...

Kakzakie,
Ha..ha..ha....nasib baik ajai takde kat situ..kalau tak mummy pening kepala..mana ada masa nak nyanyi, nak buat kek dan nak kerja lagi..ha....ha..ha...

ILA HonEyBuNNy said...

alhamdulillah...semoga akakcepat2 pulih sedia kala ya....;-)

cupcake tu....suka2..ehhe..;-)

Amy Syaquena said...

cantik anak akak..suka lihat wajahnya..

ainhany said...

semuga mumy cepat sembuh...
wah2 banyak aktiviti ye...bersosial boleh masak pun boleh..yang untung putera pteri mummy lah yer..

jaga diri yer kak

Arizakiah said...

ila honeybunny,
Terima kasih ila.....
Kalau ila dekat, boleh akak buat untuk ila...

Arizakiah said...

Amysyaquena,
Terima kasih amy...syukur alhamdulillah, semua yang baik itu datangnya dari Allah.....

Arizakiah said...

ainhany,
Terima untuk doa ain.....
Alhamdulillah....suara bukannya sedap sangat pun.....sikit-sikit bolehla.....

Liza Razak said...

cantiknya anak akak !!

anyss said...

Assalamualaikum,
Moga mummy cepat sihat dan cergas semula...baru teruja nak berblog ;)

Citarasa Rinduan said...

kak...
walau dugaan melanda...
ayu suka sangat bila kak syer ttg gambar anak2 kak yang sangat cantik dan hensem

lagilah ada tempahan yang banyak..
tahniah

moga kak semakin sembuh

wahida said...

akak, anak2 akak cantik dan hensem la...mcm akak gak cantiknya...


akak cepat baik yer...

Arizakiah said...

Liza Razak,
Terima kasih Liza....syukur di atas segala kurniaanNya....cantik saja tak cukup tanpa diiringi iman dan taqwa....

Arizakiah said...

Waalaikumussalam anyss,
Betul tu anyss, kalau badan tak sihat semua kerja tak menjadi....

Arizakiah said...

citarasa Rinduan,
Terima kasih ayu...anak-anak adalah permata hati akak.....akak selalu berdoa supaya dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah....jika cantik dan hensem itu adalah bonus. syukur alhamdulillah.

berkat doa dari ayu, semoga akak sembuh cepat.

Arizakiah said...

Wahida,

Terima kasih...akak dah kembang nih...... segala pujian hanya bagi allah...semoga anak-anak akak bukan saja sempurna rupa tetapi juga sempurna budi bahasa dan imannya....

untung akak jumpa kawan di sini....
selalu mendoakan akak.....rasa terharu sangat...