Followers

Sunday, April 8, 2012

TUMPANG BAHAGIA.........

ASSALAMUALAIKUM.............

Lama sungguh menyepi diri..........

Dalam menatang sihat yang belum mahu baik,...mummy sibuk dengan persiapan adik-adik melangsungkan nikah kahwin...menyempurnakan hari-hari bahagia mereka..........


Pelamin akad nikah.......mummy dan adik ipar yang buat sendiri......

Makeup pengantin........pengantin perempuan sendiri memilih puteri mummy menjadi jurusoleknya......
Mummy malas nak mengarang cerita panjang-panjang....biarlah gambar yang menjadi pencerita......







 tukang pelamin dan mak andam......... 


semoga berbahagia dan berkekalan...amin










 seboknya tukang pelamin dam mak andam nak bikin pose yang menarik untuk pengantin....
pegang sikit tak apa ya ameer...kan dah jadi adik ipar...







 hang pun nak posing jugak????


alahai........bukan main lagi mengarahkan pengantin berposing.......  


 en hubby malam tu menjadi orang penting......mewalikan adindanya .....arwah FIL meninggalkan kami 4 tahun yang lalu.....

 mummy sangat suka 'angle' ni....terima kasih fotografer......



 ini dia orang kuat yang menyempurnakan "pelamin angannya"  


memang kuat...kur semangat...ahaks



 fotografer dan mak andam ini sedang berebut nak naik  pelamin dulu....

Alhamdulillah....Rasa lega bila segalanya selamat dan sempurna........Letih tak terasa......



ARIZAKIAH