Followers

Monday, August 8, 2011

BONUS SETENGAH BULAN DI TENGAH BULAN......

Assalamualaikum.....
Alhamdulillah.......banyak mana pun bonus yang di berikan mummy menerimanya dengan penuh syukur.......
Mummy tak pernah pun berangan nak dapat bonus setengah bulan gaji  tapi bila Datuk Sri Najib dah cornfirm nak bagi tengah bulan ni,rasa gembira tak terkira.....

Di bulan puasa ni tak tau kenapa belanja jadi lebih sikit. Tak tau nak berjimat macam mane lagi. Ditambah lagi dengan persiapan raya....nasib baik Datuk Sri memahami...syukran...syukran.

Malam ni mummy dapat tidur lena.............Nak raya sakan tahun ni sebab anak-anak mummy semuanya dapat berpuasa penuh di rumah kerana puteri mummy akan memulakan study degree TESLnya september ini....


Dulu...nenek mummy ada bagi  PETUA kepada mummy Kalau Berhajat Nak Bangun Malam.

Katanya, Sebelum tidur baca bismillah.....21 kali  dan alfatihah 1 kali, ayat kursi 1 kali dan menyucap syahadah 1 kali. Kemudian janji dengan telinga supaya di kejutkan mengikut waktu yang dikehendaki.



Telinga!!!!!kejutkan mummy 4.30 pagi nanti ye.....sahur..... 




ARIZAKIAH

5 comments:

redza said...

alhamdulillah rezeki ramadhan

wahida said...

yeyyyy!! saya pun dapat!! alhamdulillah...
betul la kak, di bulan puasa ni tak tau nak jimat mcm mana dah...dgn nak raya lagi...huhu...

|| a - j . E . E || said...

alhamdulillah kak.. rezeki namanya.. hihi
selamat berpuasa kak.. :)

maszull said...

salam ari....alhamdullilah syukur atas nikmatNYA....

mama geram tengok gambo kucing tu tido...

kucing arizakiah ker?

LaLaLovy said...

baca entry ni