Followers

Saturday, October 30, 2010

89 TAHUN AMBO TUNGGU....



PIALA MALAYSIA dah jadi milik kelantan!!!!!!!

Tuan guru!!! Terima kasih!!!!!

Yeaaaaah!!!!!! esok cuti!!!!!!!

Dah 89 tahun rakyat kelantan dahagakan piala malaysia....

1921 piala ni dinamakan Piala HMS Malaya setelah 1967 barulah dinamakan PIALA MALAYSIA....

Menurut Tan Sri Anuar Musa, selepas 1921 Kelantan belum pernah lagi menjulang Piala Malaysia. Ini bermakna penantian ini sudah 89 tahun.

Alhamdulillah 2010 dapat!!!!!!

Time kaseh Abang Ya!!!( singkatan orang Kelantan untuk Sathianathan)

TAHNIAH UNTUK PEMAIN KELANTAN.......

GOMO KELATE GOMO.....

GOL MORE KELATE GOL MORE.....


SEJARAH TELAH TERCIPTA,


ARIZAKIAH

9 comments:

|| a - j . E . E || said...

yeay kelate menang!!! hehe nak sokong gak sebab encek suami orang kelate... :p

esok cuti la kak ek? hihi

Arizakiah said...

jEE,

Sepatutnya kat kelantan esok kerja tp tuan guru dah bg kami cuti peristiwa.....
Kirim salam kat suami ajee ye!!
Orang kelantan punyai semangat kekitaan yang tinggi....
Allahuakbar!!!!!!

Ogy said...

salam ziarah dr saya....saya sokong kelantan gak...sbb ada pemain botak yg hemsem je..hahaa bule gitu???

Arizakiah said...

Ogy,

Ha.ha..ha .... kalau hati dah suka...semua indah saje....

Time kasih kerana sudi ziarah.....

Arizakiah said...

Ogy,

Macamana nak follow blog ogy ye?
Boleh ogy tinggalkan links?
Akak ni baru berjinak-jinak dengan belog...masih banyak yang tak tau...
sila tunjuk ajar....

Nur Nazhatul Nisha said...

semangat mumy! go go kelantan!

Arizakiah said...

Nisha,

Nisha pun sokong kelate jgk ke!!!!!!
Suara mummy dah serak dek kuat bersorak...
Semangat nih.....

{ finie } said...

salam..arizakiah tima kasih singgah blog td..

tahniah kelantan menang mlm tadi ye

Arizakiah, ni sy bg sukatan resepi sy tu..tp pandai2 adjust sendiri ye.

Maafla..saya tulis resepi mmg jarang guna sukatan sangat.
Sukatan untuk adunan kek batik sy biasa guna mcm ni

Kalo buat 3 bgks biskut marie
susu pekat guna 1/2 tin..boleh adjust kalo xmo manis. Milo paket kecik tu pun 1/2, serbuk koko dlm 4 sudu besar, butter guna 70gm, susu cair 1/2 tin dan air 1 cawan. Kalo biskut lagi lembut lg ok, nanti bila sejukkan dlm fridge tiba masa nk potong dia tak jadi keras.

ibu_BatRiSya @wardah said...

tahniah buat KELANTAN...tempat lahirku...hhhehe