Photobucket

Followers

Tuesday, October 5, 2010

PERMATA HATI



jika bahu ini bisa menenangkan dukamu..
maka sandarkanlah sepuasmu di kala perlu....


Letih kerana perjalanan menyusuri Perak dari Grik ke Slim River,masuk ke Selangor hingga ke BestariJaya masih terasa.....Pun begitu hati rasa tenang, aman dan tenteram kerana perjalanan begitu lancar walaupun terpaksa merempuh hujan lebat di satu dua tempat(macam ramalam kaji cuaca pulak) dan selamat tiba ke destinasi.

Semalam,Permata hati i telah pun mendaftar ke semester 2 setelah cemerlang dalam final examnya semester lepas. Alhamdulillah.................. Terima kasih kepada kawan di Ipoh yang sudi menerima kedatangan kami sekeluarga. Kami cukup selesa semasa bertandang ke rumah anda......Terima kasih juga buat adinda arifendee di atas segala sokongan yang diberikan untuk permata hati i ini.

Apa yang anak-anak perlu tau, segala penat jerih mummy dan papa hanyalah untuk anak-anak, permata hati kami......Kegembiraan anak-anak adalah ketenangan buat kami... Kegembiraan buat mumy dan papa ialah menyaksikan kejayaan kamu semua.

So, demi mummy dan papa,,belajarlah bersungguh-sungguh........tabah dan bersedia menghadapi dugaan yang mendatang. Capailah kejayaan cemerlang untuk masa depan yang lebih gemilang.Tentukan hala tuju supaya laluan tidak berliku.

Doa kami sentisa mengiringi perjuangan kalian.


Pandai-pandailah menjaga diri selama berada di tempat orang........

CINTA KASIH kami hanyalah untuk PERMATA HATI.



RINDUUUUUUU....


ARIZAKIAH.


No comments: