Followers

Tuesday, February 8, 2011

RAMBUTNYA BAK MAYANG MENGURAI...

Assalamualaikum 
                                                              pic dari google


Gambar teratas adalah milik wanita berambut terpanjang di dunia......
Bukan senang nak jaga rambut sepanjang tu..
bukan mudah juga meniti sabar ,
menanti masa, 
menghitung usia...... 
sehingga tiba-tiba dalam sedar,
menjadi insan terpilih...
rambut bak mayang mengurai...
Sehingga sekarang masih digilai sidia...

                                                                                                  Biarpun tak dapat berdiri sebaris dengan mereka.....
Kerana memenuhi tuntutan ....
biarlah segalanya menjadi rahsia......




Hai Kedidi,, marilah menyisir mahkotaku,..........


Arizakiah

19 comments:

Miecyber said...

Panjangnyer rambut dia...

Harap harap takde kutulah kan...

Apa itu Skim Cepat Kaya ?

Madey said...

salam..

huhu...
br2 ni..saya ada juga jumpa bedak sejuk nenggiri...rambutnya panjang juga

Arizakiah said...

Mie,
Kalau dijaga dengan sempurna ia akan sihat sejahtera.

Arizakiah said...

Diey,
Bedak sejuk nenggiri berambut panjang????

sahromnasrudin said...

kalau owg pompuan Islam, dah kawen rambut panjang memang payah hehehehhe..sdri faham maksud saya kans hehehhehhe

Arizakiah said...

sahrom,
Almaklum.......
Rambut bukan alasan dalam menyempurnakan tuntutan..
Alah bisa tegal biasa...

man yusoef said...

sekali tengok cam cntik, tapi lama2 mcm menakutkan plak..hehe

wahida said...

jenuh nak shampoo tu..

Nieza said...

wah sungguh panjang rambut dia tu...tapi kalau terserempak mlm2 ni menakutkan juga ni...hehe

LaLaLovy said...

hah! rambut mumy i sepanjang itu ok...

atie aizam said...

teringat rambut hantu kak limah hehe..

Farhan Zulhusmi said...

panjangnya rambut dia...boleh bergayut x???hahaha

Arizakiah said...

Rupanya ramai yang tak suka wanita berambut panjang...
pendapat i bukan calang2 orang dapat jaga rambut sampai panjang tu...ramai yang ambik keputusan untuk berambut pendek kerana rimas dan malas nak jaga .kita harus respect dengan kesabaran mereka. 1:1000 tuh...
Kalau u olls terserempak dengan wanita berambut sepanjang tu mesti u olls ternganga kerana terpegun.kan?????

Amy Syaquena said...

Masa amy kecik bonda memang ajar amy dan adik berambut panjang tapi cuma boleh bertahan sehingga darjah 6 je epas tue potong sebab bertudung x tahan panas..sanggul besar sangat...

sahromnasrudin said...

mesti rimas kan rambut panjang cenggitu..diorang takde mandi wajib bolehla....kalau wanita Islam, payah coz bile mandi wajib berejam nak basahkan semua rambut huhuhuhhh

ainhany said...

salam ukhuwah ari,

paparan mahkota wanita..indah dipandang sukar ditemui, payah disisiri namun masih ada yang mengekalkannya..Tpi, segalanya boleh jika mahu. betui tak?

terima kasih singgah di KK dan kunjungan balas serta berziarahlah di sini..

Ogy said...

pjgnyaaaa..takut pulak tgk rambut pjg mengurai mcm tu...gara2 cerita hantu yg fofular masa kt kolej dulu le ni..hehe

Arizakiah said...

ogy,
Kalau tengok gambar rasa takut, tapi kalau jumpa betul2 tentu rasa terpegun..jgn di malam gelap sudahla..lariiii...

HonEyBuNNy said...

salam akak...adoii la..panjgnya rambut..terkejut tgk..hehe