Followers

Sunday, April 8, 2012

TUMPANG BAHAGIA.........

ASSALAMUALAIKUM.............

Lama sungguh menyepi diri..........

Dalam menatang sihat yang belum mahu baik,...mummy sibuk dengan persiapan adik-adik melangsungkan nikah kahwin...menyempurnakan hari-hari bahagia mereka..........


Pelamin akad nikah.......mummy dan adik ipar yang buat sendiri......

Makeup pengantin........pengantin perempuan sendiri memilih puteri mummy menjadi jurusoleknya......
Mummy malas nak mengarang cerita panjang-panjang....biarlah gambar yang menjadi pencerita......







 tukang pelamin dan mak andam......... 


semoga berbahagia dan berkekalan...amin










 seboknya tukang pelamin dam mak andam nak bikin pose yang menarik untuk pengantin....
pegang sikit tak apa ya ameer...kan dah jadi adik ipar...







 hang pun nak posing jugak????


alahai........bukan main lagi mengarahkan pengantin berposing.......  


 en hubby malam tu menjadi orang penting......mewalikan adindanya .....arwah FIL meninggalkan kami 4 tahun yang lalu.....

 mummy sangat suka 'angle' ni....terima kasih fotografer......



 ini dia orang kuat yang menyempurnakan "pelamin angannya"  


memang kuat...kur semangat...ahaks



 fotografer dan mak andam ini sedang berebut nak naik  pelamin dulu....

Alhamdulillah....Rasa lega bila segalanya selamat dan sempurna........Letih tak terasa......



ARIZAKIAH

12 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

lama sgt akak menyepi smpai zuan ingat dah tak blogging :)

Arizakiah said...

Muhammad Saiazuan;
terima kasih kerana masih mengingati mummy.....mummy tak sihat dan kebetulan sibuk dengan kenduri-kendara musim cuti sekolah lepas......sekarang ada semangat sikit nak berblogging...

anisalya said...

mmg penat kan kak. sabar je la.

Dr Hafiz said...

Lama tak singgah blog kak Arizakiah... Akak apa khabar?

Arizakiah said...

anisalya:

penat, tak usah nak cakap....
kerja-kerja kendara kendara memang perlukan kudrat dan komitmen yang luar biasa....

Arizakiah said...

Dr Hafiz:

Akak pun lama tak berblogging dan berblogwalking.Terima kasih kerana masih mengingati.
Akak belum betul2 sembuh tapi semangat melebihi segala.....

bintangjauh said...

Salam kasih Zakiah, ya ampun... begitu lama sunyi dan menyepikan blog menjadi pendiam... rupa-rupanya sebok dengan majlis kenduri perkahwinan adiknya Zakiah.

Alhamdulillah... majlis sudah selamat selesai dengan sejahteranya, berkongsi bersama seadik beradik&seisi keluarga dengan tenaga kudrat juga segala bagai persiapan untuknya Raja&permaisuri sehari menjadi lengkap juga sempurna, begitu cantik decor-nya singgahsana pelamin juga make-up dandanan Makandamnya yang halus tampak berseri cantik rupaparasnya adik Zakiah.

Maaf dipinta karena mengambil masa untuk membalasi khabar berita, semoga Zakiah sudah cukup berehat setelah berusaha dengan prihatinnya menyelenggarakan majlis kenduri buat adik tersayang, tahniah juga selamat pengantin baru sehingga ke-anak cucu dan perolehi kebahagiaan bersama selamanya.

Salam manis semanis madu.

Arizakiah said...

Ratna:

Terima kasih kerana masih sudi berkunjung.......

Malu pulak bila Ratna memuji hiasan pelamin yang tak seberapa tu. pelaminan ringkas khas untuk majlis akad nikah.Majlis sanding akan menyusul tak lama lagi...

blogyhouse said...

wah!gmbar org kawen...bila nk kawen ni...hehehe

Papa-NtiQ said...

pandai Zakiah tang mekap2 dan hiasan pelamin. Nak kene book nnti bila anak saya dah nak kawin hehe..

Zakia said...

jimat kan..make up pun mummy make up kan sendiri

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Cerianya menyambut orang baru..