Followers

Saturday, December 25, 2010

CEMBURU

CEMBURU!!!!!!!! Semua cemburu dengan i.... masa cemburu....terlalu cepat berjalan...line streamyx pun cemburu, i pegang je tetikus ni ...terus tak de line. orang lain pegang ok je....... eeee ....geramnyaaaaaa .......ingatkan hujung tahun ni banyak masa nak mengadap blog tapi rupanya tidak.....

Bila ada yang nak kawin atau bertunang,,terpaksalah i memenuhi tempahan kengkawan untuk buat hantaran , kek dan sekali sekala jadi jurusolek tak bertauliah......
Kerana tak nak kengkawan kecik hati terpaksa jugak buat biarpun kekadang kesian dengan cek hubby yang menagih perhatian...ini kes cemburu la ni...
Ni......... part bertunang

I harap semua yang mendapat khidmat i tu berpuas hati...... sebab i dah berkorban banyak masa
untuk kepuasan semua.

Hari ni penganut Kristian menyambut hari Natal..... i takdepun kawan yang beragama kristian. Cuma...bila menjelang krismas semua shopping centre ada sale!!!! Kalau diikutkan semua i nak balun tapi kena fikir tentang budget jugak ye...... Jangan nanti sampai tengah bulan makan bubur je.....Jangan tak tau budget pun cemburu dengan i. selalu tak bagi peluang i shopping sakan.


Orang kata cemburu tu tandanya sayang......ini bermakna i dikelilingi dengan yang tersayang je.... i harap banyak-banyak cemburu la ye......barulah senang hati i...apa tidaknye...setiap detik, setiap langkah , setiap ruang dipenuhi dengan sesuatu yang menyayangi.......

Sayang,
Sayang sayang Sayang? Sayang sayang Sayang....Sayang sayang Sayang? (baca dengan intonasi seperti bercakap dengan yang tersayang)








SAYANG...........


ARIZAKIAH

2 comments:

|| a - j . E . E || said...

huhu tuh la.. ajee tertunggu2 akak update.. rupenye bz ek... :D

Arizakiah said...

ye la ajee....
bz mengalahkan menteri...he..he...he.
rindu ajee.....