Photobucket

Followers

Monday, September 27, 2010

YANG TERSIRAT DAN TERPENDAM



Dah lama nak buat blog. nak kongsi segala pahit manis kehidupan,segala sendu dan tawa riang.Terlalu banyak perkara tak terluah dengan kata-kata.Mungkin dengan menulis sedikit sebanyak ia boleh melegakan perasaan.Bukan semua perkara boleh kita pendam.Kalau dah berkudis,bernanah siapa yang nak sembuhkan? Orang tersayang????????tak semua perkara dia orang boleh faham.Biasanya orang yang tak memahami akan rasa bosan bila topik yang kita bincangkan tidak sesuai dengan kehendak, masa dan ruang.Semoga di ruang yang tanpa sempadan ini dapat i luahkan segala yang tersirat dan terpendam.

H
obi nombor satu i ialah memasak.Orang perempuan kalau dah berkeluarga tak boleh lari dari masuk dapur.kadang-kadang memasak juga boleh release segala yang berserabut di kepala.Dulu i pernah bercita-cita nak jadi novelis. Kalau bakat tak diasah semasa remaja, dah tua macam sekarang ni, otak pun dah berkarat.....Sekarang ni berangan nak jadi bisneswomen pulak.Mudah-mudahan segala impian jadi kenyataan........

Oklah.....itu saja buat permulaan.Tapi yang pasti selepas ini banyak lagi yang ingin di kongsi dengan blogger semua tentang pahit manis yang tersirat dan terpendam.



penuh cinta kasih,

ARIZAKIAH

No comments: